Weekday
Weekday je švédská denim módní značka, která se inspiruje mladými lidmi. Vznikla v roce 2002 a své prodejny má v 10 zemích Evropy. Jejím hlavním motivem tvorby je udržitelnost a etičnost módy.
Udržitelnost je součást úspěchu
Značka věří, že péče o životní prostředí a výroba udržitelné módy je přirozenou součástí úspěšného podnikání. Zároveň chce být příkladem i pro ostatní značky.
68 % produktů jsou z udržitelných materiálů
A 100% přesvědčení mít do roku 2020 všechny výrobky jenom z organické bavlny. Do roku 2025 se značka zavázala používat pouze recyklovatelné obalové materiály v celkové výrobě.
Boj za snížení CO2
Snaží se inspirovat další nejet způsobem, jakým vyrábějí oblečení. Také chování zaměstnanců je v souladu s ideou udržitelnosti. Vše, co mohou, se snaží vyrobit doma ve Stockholmu, aby snížili počet nepotřebných cest letadlem nebo autem. Zároveň všechny jejich akce jsou vegetariánské.
Zbytky z výroby přetvořené na stylové kousky
Všechny kolekce plavek od Weekday jsou vyrobené už z recyklovaných produktů. V roce 2018 spustili projekt „There is No Planet B“ a cílem je podnítit zákazníky, aby o svých nákupech přemýšleli a upřednostnili oblečení, které je z recyklovaných látek a udržitelných zdrojů.
Ochránci vody
Fashion industry má velký dopad na vodní zdroje. Weekday se snaží recyklováním oblečení snížit spotřebu vody, a také finančně podporuje projekty, které podporují myšlenku šetření vody.
Boj za snížení CO2
Snaží se inspirovat další nejet způsobem, jakým vyrábějí oblečení. Také chování zaměstnanců je v souladu s ideou udržitelnosti. Vše, co mohou, se snaží vyrobit doma ve Stockholmu, aby snížili počet nepotřebných cest letadlem nebo autem. Zároveň všechny jejich akce jsou vegetariánské.